Burn after reading

Idag var jag och åt på en kinarestaurang med 6 andra au pairer, kul att träffa lite mer nytt folk. På restaurangen beställde jag kyckling med cashewnötter och ris. Det var väldigt svårt att förstå servitörerna, därför fick alla vi in en äggsoppa till förrätt, det var inte det godaste kan jag säga, det var verkligen ÄGGsoppa!!! Efteråt gick vi på bio och såg "Burn after reading" med George Clooney, århundradets sämsta film...nä, men nästan iaf! Det skulle vara en komedi men var mer en blandning av allt möjligt, jättekonstig, se inte den!

Nu ikväll har jag haft ett otroligt långt samtal med värdföräldrarna och jag fick en tjock bunt med papper att läsa igenom, där står allt om mina olika sysslor. Därför blir det till att sova sent idag för de kan verkligen prata, typiska amerikanare!! En annan sak som också är typiskt för amerikanare är deras trädgårdspynt innför högtider, min familj sa att de inte gillade alltför mycket, det är inte direkt vad denna bilden visar:

En stor grej med en massa små fladdermöss som flyger omkring inuti. Bredvid står det en gigantisk pumpa som inte syns på denna bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0