Caribou coffee

Idag mötte jag Ania och Sabrina igen, denna gången på Caribou coffee och jag hittade dit alldeles själv utan några missöden på vägen=D Här är väldigt viktigt att du inte kör för fort, det är en sån lugn stad att polisen har alldeles för mycket att göra. De står nästan varje dag vid en skola på väg till "the y" för att kolla så att alla saktar ner när de kör förbi skolan. Amerikanare är verkligen ögontjänare, när man kör förbi skolan ska man köra 20mph men om ingen polis är där är det 35 eller 40mph som gäller istället. De gör så många roliga saker ibland, här är ett annat exempel som jag såg i menyn på caribou coffee:



Jag drack då inte denna utan en annan som hette Caribou Chai, jättegod:P

Jag på Caribou coffee=) Drickan! The place!

Have a great Halloween!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0