Framme!!=)

Just nu sitter jag i Stamfords bibliotek i Conneticut, mitt internet pa laptopen fungerade inte men det fixar sig sen. Annars har allting har gatt jattebra an sa lange, alla ar jattetrevliga och man traffar nytt folk hela tiden. Jag delar rum men en fransyska Flora och en kines Faith, de ar ocksa snalla och ar ungefar lika bra pa engelska som jag sa det kanns bra. Jag har tyvarr fatt ett litet problem men det gar tydligen att losa...mitt visum gick ut IGAR!!! Hur ar det mojligt egentligen, de hade skrivit fel pa amerikanska ambassaden. Men detta betyder inte att jag kommer hem, bara att agenturen skickar mitt pass till Stockholm dar de far fixa till sitt misstag. Jag behover bara mitt korkort nar jag ska flyga till Chicago sen sa det ar lugnt, fast jag ar lite orolig anda, hoppas det loser sig=) Agenturen ar jattebra pa det sattet, de fixar allt till en!


Kommentarer
Postat av: emilia

hej snäckan!

har nu bänkat mig framför datorn för att sträckläsa din första vecka i "det nya landet" :P

fan va klantigt att de skrivit fel:S

hur gick det för övrigt med pengarna från stockholm? fått dem än?

pusssssssssssss

2008-10-15 @ 21:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0