Lucky me!

Idag var jag och Flora i Chicago igen, den här gången mer för shopping. Först gick vi till Old Navy eftersom sist vi handlade där fick Flora ett kort i sin påse där det stod att de hundra första som kom in i affären den här helgen hade chansen att vinna priser. När vi kom in i affären fick vi varsin liten gul påse med ett kort i. Flora fick $5 rabatt på vad hon än köpte, jag fick $150 att handla för i hela affären!!!=D Haha, jag var tvungen att gå till kassan igen och fråga om det verkligen stämde, tyckte att det var för bra för att vara sant! Så gissa om jag har handlat mycket idag, hehe:P Jag sa till Flora att vi kunde dela på min vinst men hon ville inte, tyckte att det var jag som hade vunnit det.

På Old Navy handlade jag:
1 mjukis/pyjamasbyxor
5 par trosor
1 par jeans
1 svart t-shirt
1 vit t-shirt
1 mörkgrön t-shirt med något tryck
1 blå långärmad tröja
1 vit långärmad tröja
1 vit kofta med typ hål i(det var meningen att det var hål i den)

Sen var det inte nog med den shoppingen utan jag handlade i andra butiker:
1 lila Nine West plånbok (de amerikanska pengarna får inte plats i de svenska plånböckerna)
2 roliga saker där man kan hänga foton och andra saker i(från Blick, en konstnärsaffär)
1 linne från Urban Outfitters
1 lila mysstrumpor med renar på från Urban Outfitters
2 par julörhängen(jättesöta)
1 tunn bok där det står hur man ritar ansikten från Blick

Lunch på Subway och en liten promenad till Millenium park där vi gick på en riktigt speciell bro, väldigt häftig arkitektur! Rolig dag!=D

Kommentarer
Postat av: emma

OMG! Vilken tur du hade! Och Old navy har mycket bra grejor. Nu blir jag avundsjkuk igen!!

2008-10-27 @ 11:52:39
Postat av: Sandra

Jag måste oxå köpa ny plånbok, sedlarna e ju sååå långa haha. Hoppas du har det bra? Kram kram

2008-10-27 @ 18:21:51
URL: http://thesedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0