No Halloween

Idag var ingen bra dag, det började med att den äldsta kände sig sjuk och stannade hemma från skolan, så alla var hemma idag, tvillingarna är alltid lediga på måndagar. Förmiddagen gick jättebra, gjorde lite halloweenpyssel, läste svampbob fyrkant men efter naptime, ojojoj! Alex smällde en dörr hårt rakt i huvudet på Lauren som började störtböla och puttade Alex så han föll helt ner på golvet...så där står jag, försöker trösta två gråtandes ungar på en gång och samtidigt förklara för dem att man inte gör så som de gjorde, inte det lättaste!! Puhh, borde få mer betalt ;)

Kvällen var lite bättre när jag var ledig och åkte med min värdmamma till Walmarts, handlade en massa scrapbooking saker och en plattång, saknar min gamla där hemma! Det blev dyrt men nu kan jag äntligen börja framkalla bilder=)

Imorgon  ska jag få köra i bilen själv för första gången, då ska jag köra barnen till skolan, får se hur det går! Jag fick också precis reda på att jag måste stanna hemma i huset på Halloween, kul eller vadå?? Jag får inte ens följa med när de går Trick or treat för jag måste stanna och ge godis till folk som går förbi deras hus!  Bara för det ska jag säga trick istället för treat, då lär jag få en upplevelse som jag inte kommer att glömma=D

Kommentarer
Postat av: emma

aaah..det betyder att jag kan lana din nar jag vill (plattang) :D tjoho!!

2008-10-22 @ 11:53:22
Postat av: emma

va inte fa folja med pa trick or treat?? det e riktigt taskigt. Det e ju sa kul!!!

2008-10-22 @ 11:54:03
Postat av: gissa vem

hejsan gummsan!

det räcker att du visar dig i dörren med en sverigetröja så sticker kidsen direkt :P haha

2008-10-30 @ 14:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0