On my own

Idag var det min första dag själv, iofs så var värdmamman i källaren men vi gick bara ner där några få gånger. Det var Columbus Day idag så därför var barnen lediga från skolan. På morgonen så gick vi till en park i närheten och där sprang vi omkring och allt möjligt...tom jag får lite motion när jag umgås med barnen, inte helt fel:)

På lunchen så spelade jag UNO med Madi, hon älskar det, sen så läste jag två stycken böcker för tvillingarna. På eftermiddagen så stack vi till the Arboritum igen där vi träffade en familj som är väldigt bra vänner till familjen. I the Arboritum så är det en tävling mellan en massa skolor om vem som gör finast fågelskrämma och skolan där barnen går var med i tävlingen. Det står en massa fågelskrämmor uppställda runt en sjö som finns där, riktigt roliga att se faktiskt, uppfinningsrika! Efter det åkte vi till McDonals drivethrough, tog en ceasarsallad där och sen var det dags att åka till Madis simträning på det college som jag ska plugga på sen. Hon var jätteduktig för att vara 6år, jag har sett flera saker som man kan rätta till på hennes simsätt men hon är redan riktigt duktig! När hon sedan skulle byta om så ville hon att jag skulle komma och hjälpa henne med schampo och balsam i duschen istället för mamma. En sak som var lite kul där, var att jag träffade en annan au pair från Tyskland som heter Josie, vi bestämde att vi skulle träffas senare nån dag=)

På väg till parken! Nyckelpiga Hannah Plantanah efter det kända barnprogrammet Hannah Montana i USA, barnens skola gjorde denna! The Arboritum, (sjön)

Trädbild:) Fler träd...:P Phantom of the Arboretum Självaste Elvis fanns också bland fågelskrämmorna, läskig...??

Barnens skolas andra bidrag..riktigt fin faktiskt:P

Over and out!

Kommentarer
Postat av: emilia

usa är verkligen extrema i allt de gör.

vet förresten "finnen" om att du åkt? :P

2008-10-15 @ 22:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0