Orientation - Day 2

Idag har vi mest suttit instängda i en lokal fast delar av det har faktiskt varit kul ändå...vi fick lära oss hur amerikanare tror en au pair är, enligt dem är en au pair:
- Pretty, very pretty
- Young
- Blond
- Easy
De stämmer ju verkligen med alla som är här, not!

Vid lunchen så fick vi lite extra rast också så då gick vi till biblioteket och internet=) Till lunch åt vi tacos och till middag blev det pizza med kakor till, gott! Frukosten var inte lika god, det var smaklösa bagels och klumpig yoghurt, det finns bättre:P

Nu på kvällen så har jag pratat med min värdmamma på telefonen i nästan 20min och sen så har jag pratat en massa med mina rumskompisar och några andra franska tjejer som var riktigt roliga=) Nu är det snart dags för att sova, jag är riktigt trött!! Lite bilder från idag:

Lokalen Jag och min rumskompis Faith Matsalen

Downtown Stamford 


Kommentarer
Postat av: emilia

det låter ju inte på dig som att du är ett dugg nervös, själv så hade jag tyckt det verkat lite skrämmande. jag var skit orolig bara när jag skulle rycka in i lumpen :S

men verkar maten hyfsad då än så länge?

pusssssssssssssss

2008-10-15 @ 21:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0