Sista svenska inlägget

Nu skriver jag mitt sista svenska inlägg, läskigt!! Imorgon blir det USA och härliga New York, ska bli så kul=) Håller på med den sista lilla packningen som är kvar och jag har äntlligen börjat förstå att jag faktiskt ska åka...det låter kanske konstigt men hela tiden har det känts som att jag förbereder den här resan för någon annan, liksom hjälper till. Men nu känns det faktiskt som att den är för mig men typ bara en liten semester på en vecka. Kommer nog förstå det snart, om inte innan så iaf när jag kommer till värdfamiljen:P

Var jättekul att träffa Mia, Sofie, Tina och Elin en sista gång, gick och fikade ju...eller fika och fika, jag åt laxpasta med chai te till=) Simskolan imorse gick också bra, familjen bjöd mig på fika efteråt och berättade hur glada de var för att jag hade hjälpt deras döttrar med deras simteknik, man blir så glad av att höra sånt=)



Farväl Skåneland och Sverige! Ses om ett år=D


Kommentarer
Postat av: Amanda

hoppas du får kanon kul nu! jag lovar att följa bloggen dagligen och så vad du hittar på för skoj, och allt som jag missar. Ha nu skit kul i New York till att börja med :D

2008-10-06 @ 18:29:57
URL: http://mandizen.blogg.se/
Postat av: Zucchinin

Haha, passande låt:) Ha det trevligt och blogga ofta!

2008-10-06 @ 20:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0