Snö

Ni läste rätt!! SNÖ!! Vi hade snö här idag, bara i 10min men som barnen skrek av glädje. Min värdmamma ringde tom upp pappan och mormorn för att barnen skulle kunna skrika i telefonen och berätta att det var snö. Vädret gick ifrån att för två veckor sen ha 25 grader varmt till att bli 2grader kallt, brr....:P Så blåser det också, väldigt likt vädret i Skåne faktiskt, blåsigt, kallt och den där råa känslan. Hur kallt har ni det där hemma?


Det ser inte riktigt ut såhär än, men jag hoppas på att få se så mycket snö under året!=)

Kommentarer
Postat av: Zuccinin

Hemma är det typ mellan 8-12 grader:) Fast det börjar bli lite kallare nu...

2008-10-28 @ 10:17:19
Postat av: Matilda

Det är ju fan ultimat väder där borta i väst! Är det inte soligt och varmt ska det ju vara snö. Inte sånt här äckligt väder som vi har.

2008-10-28 @ 10:48:29
Postat av: emma

Du kommer ha samma väder sen som jag upplevde i Pite. Du kommer älska det!! 25 minus, jättemkt snö, klarblå himmel och sol, och helt vindstilla!;) Underbart.

2008-10-31 @ 08:55:36
URL: http://emmanilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0