Starbucks

Okej, har precis kommit hem från Starbucks som jag var på med Annia från Polen, känns som att jag kommer vara där ofta under året! Jag drack en Pumpkin Spicy Latte, lite annorlunda smak om man säger så! Efter det så gick vi runt i några av affärerna runt omkring, vi var inne i en bokaffär, jag lovar, de har typ ".... for Dummies" böcker överallt, allt som du skulle vilja veta. Såg faktiskt en guidebok till Sverige också!

Idag så skulle barnen till skolan, de gick faktiskt att få dem klara i tid, men det var precis, det är helt sjukt vad de ungarna kan vara söliga ibland:P Efter naptime när jag väckte Lauren så sa hon "I love you", så söt. Tvillingarna var hur lugna som helst vid lunch, fattar inte att det var samma ungar som vid frukosten!

Imorgon blir det till att gå till en bio som är riktigt billig, bara $3 med en au pair som heter Yémily från Costa rica. Kanske en annan au pair också från Tyskland som heter Sabrina, får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0