The secret life of bees

Kom precis hem från bio med au pairen Ania (som jag skrivit om innan, fån Polen) och Josie från Berlin (tjejen som jag mötte på Madis simträning). Josie var jätteschysst och väldigt rolig att umgås med. Hon och jag verkar gilla samma saker, tänker typ läsa samma ämnen i college i januari, vi går båda till the Y ungefär samtidigt på ons och fre, hennes värdbarn är på colleget mån och ons när vi också är där, eller jag är där bara ibland...men ändå. Hon och jag är ungefär lika bra på engelska, Ania kan vara lite svår att förstå ibland men det funkar också:) Vi alla tre bestämde att vi ska träffas snart igen, kanske redan på torsdag. Idag såg vi The secret life of bees, en drama som var jättebra, grät till den gjorde vi alla också, hehe:P Till och med okänsliga jag! Det är väl så man blir när man åker långt hemifrån!



Kommentarer
Postat av: emelie

haha! inte bara jag som gråter till filmer längre :D

2008-10-29 @ 09:45:09
Postat av: emma

Du maste borja kommentera i min blogg igen din lille gris

2008-10-30 @ 14:17:38
Postat av: Emelie vem annars?

One Tree Hills Peyton är med i den filmen :) om du kanske märkte det. hon spelade mamman till Dakota.

2008-11-02 @ 17:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0