The women

Idag var min LCC(person som hjälper flera au pairer i ett område och ordnar au pair träffar några gånger i veckan) på besök här, hon var jättesnäll och vi pratade ganska länge om mitt visumproblem. Idag var inte den bästa dagen för barnen=dåligt humör!

Men jag hade en rolig kväll när jag gick på bio med Yémily, väldigt trevlig tjej men väldigt kort också. Bestämde iaf att vi skulle ses på söndag igen och då ska vi träffa några andra au pairer också, kul! Vi såg filmen "The women" med Meg Ryan och Eva Mendez som var riktigt bra faktiskt. Det var billigt osså, som jag skrev innan, 3dollar, ingenting liksom!! Sen om man köper popcorn eller dricka så kan man gå ut under filmen och få gratis påfyllning så där kan man också spara en massa pengar.

Trailer för filmen, jag är säker på att den kommer till Sverige...någon gång...kan man hoppas!


Kommentarer
Postat av: emma

i england finns den iaf.. later som du har det bra :)

2008-10-16 @ 19:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0