The "Y"

Idag har jag kört till YMCA (där jag har fått medlemskap (jätteful bild men whatever), man kan simma, spela basket, vara i gymmet och klättra på en speciell klättervägg som är flera meter hög), Madi hade simskola så vi gick till Kidszone där det var en jättehög klätterställning för barn, sen var vi i baskethallen och där var jag själv riktigt länge med tvillingarna och spelade basket, de tyckte jag var jätteduktig på det, nästa basketproffs! :P

På eftermiddagen fick jag äntligen tag på mop och pratade i 1 1/2 h, ganska länge va?? Men vi har inte pratat sen de åkte på semester så det var kul att höra dem igen:) Mamma sa att hon höll på att läsa igenom allt som jag skrivit i min blogg innan, grattis kan jag bara säga, endast 152 inlägg att läsa igenom;)

Nu på kvällen så var det äntligen lämplig tid att ge barnen deras presenter och jag fick höra "I love you, Erika" om och om igen:D Godiset blev väldigt uppskattat, laktrisen också av Madi iaf. När jag satt och pratade med Heli och Kevin så sa de också att de hade märkt att barnen tyckte riktigt mycket om mig så det var riktigt kul att höra:) Imorgon så är det första dagen som jag tar hand om barnen själv, spännande!

Jag har också pratat med två au pairer som jag har bestämt med att vi ska träffas i veckan, först en polsk tjej som heter Anna som jag ska träffa på tisdag kväll. Sen var det också min franska rumskamrat Flora som bor typ 30min från mig, vi ska träffas på lördag och då ska jag äntligen få se Downtown Chicago! :D

(Idag var det 28 grader, vad sägs om det va??)

Kommentarer
Postat av: emma

Later jattebra sa har langt. Glad att du lyckades ta dig dit.. men det har med ditt visum ar skitdaligt

2008-10-13 @ 15:05:26
Postat av: emilia

oj va varmt!

har du använt sweden-kläderna än? haha!

träna hårt, jag förväntar mig att se en välslimmad erika när du kommer hem ;)(i kid, i kid)

2008-10-15 @ 22:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0