$45

Idag har jag tjänat $45 på en kväll, nice=) Det är väldigt bra om man tänker på att jag får $180 för en vecka annars. Mina värdföräldrar ville gå ut på restaurang och fira deras bröllopsdag så de frågade om jag ville passa barnen ikväll, hade ingen aning om pengarna så det blev en glad överraskning=) Det gick ganska bra, åt middag, kollade på Toy Story:P

Annars har den här dagen varit väldigt lugn, familjen var på en liten Halloweenfest på skolan så jag var hemma själv en stor del av dagen. Har städat mitt rum, det behövdes, allting var typ överallt(!) och fixat med bilder. Ska framkallas till imorgon, kul att kunna börja med scrapbooking, men ska först till Chicago=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0