Anniversary

Igår var mitt tredje besök på McDonalds sen jag kom till usa, ganska mycket för att vara mig! Men det var bara för att vi skulle till Madis simträning på COD. Samtidigt som hennes simträning slutar så slutar också de collegeelever som spelar amerikansk fotboll och de här spelarna är gigantiska när de har sina träningsdräkter på. Barnen blir jätterädda när vi ska gå förbi dem, nästan så att man skrattar när man ser barnens ansiktsuttryck, de är verkligen rädda för de här spelarna, Madi började nästan gråta!

Idag var det dags för träning igen, det var en vecka sen sist och så länge får det inte dröja igen. Denna gången fick jag chansen att själv köra dit och jag hittade direkt, det är ett mirakel!!=D Det är 10-15min körning så det är ändå bra:) Gick in i en affär med allt möjligt i efteråt och köpte locktång, ett skissblock, ansiktskräm, nötter och Lindts chokladkulor:P Imorgon är det löningsdag=)

Den här dagen var speciell eftersom det är mina värdföräldrars bröllopsdag så därför hade de köpt jätteroliga Cupcakes:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0