Visum

I förra inlägget berättade jag att mitt visum redan hade gått ut, hur kan egentligen amerikanska ambassaden göra ett så stort misstag på en sån viktig sak??! De som arbetar för agenturen sa att de var förvånade över att jag ens kom in i landet! Jag är väldigt glad att jag fick komma in(!), han som kontrollerade mina papper var jättesnäll och trevlig så det var inga problem alls. De håller på och jobbar på hur de ska göra med mitt visum men det ska fixa sig tydligen. Nu är jag i USA så det är inga problem med det, det är bara det att jag inte kan åka utanför USA till Canada eller nåt tills jag får tillbaka mitt visum igen.

Äntligen har jag lyckats få internet att fungera på min dator, puh, kändes konstigt att vara utan det så länge:P Tänkte jag skulle skriva lite om de två dagarna som gått så det kommer fler inlägg med bilder=)

Kommentarer
Postat av: Spådam Annki

Vart i U.S.A är du ?

Läcker header ! ; )

Stor-Kram Annki

Kolla in min utflippade blogg..

2008-10-08 @ 02:38:39
URL: http://kartomantik.blogg.se/
Postat av: emelie

TUR att det ordnade sig! konstigt att det blev så!

är du i new york än? hur går det?

2008-10-08 @ 08:03:40
URL: http://ehmme.blogspot.com
Postat av: josie

Vilka idioter dom är på ambasaden alltså.. jag lyckades få rätt när jag var där men min vän fick visum i några år extra istället, iof inte helt fel men dom gör ju inte sitt jobb särskilt bra. Hoppas det fixar sig.. lycka till

2008-10-08 @ 08:42:42
URL: http://www.yowsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0