YMCA

Idag har jag för första dagen sen jag kom hit gjort lite nytta, jag var på the Y...YMCA...träningsstället dit alla går! Först var jag lite inne på gymmet och sen gick jag till simhallen, så härligt att känna klordoften och vattnet när man dyker i igen, det var ett tag sen och detta får en att tänka att man nog aldrig kommer sluta simma helt, det är omöjligt! Idag var jag på en lite annorlunda springmaskin i 20min, rodd 1000m och jag simmade 2000yards, ganska bra tyckte jag=)

Nu när jag kör omkring här hittar jag äntligen till barnens skola, the Y och COD, ganska bra ändå!:) Nästa vecka kommer jag nog få köra själv vilket känns bra, vill börja kunna hitta till alla ställen, typ shoppingställen, vill spendera pengar hehe:P Det ska jag få göra på lördag iaf när jag ska in till Chicago, ska nog till Art Institute och sen kanske Millenium Park. Min värdmamma satt i över en timme och berättade hur jag skulle hitta, vad jag borde se och hur jag kan få allt billigast, schysst!!:P

Imorgon får jag min första lön!!=D


Känd målning från the Art Institute i Chicago, ni känner nog igen den!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej! Läste precis genom hela din blogg. Tack för trevlig läsning! Läste att du hade problem med visumet? Jag ska ansöka om att få åka som aupair och behöver all info jag kan få :) // Josefine

2008-10-19 @ 16:50:42
URL: http://minmorot.blogg.se/
Postat av: Anonym

1000m på rodden erika? det är ynkligt :P

2008-10-19 @ 17:03:04
Postat av: Erika

Det är det kanske, men det var bara för att prova på lite, jag vill inte direkt bli någon roddare så...;)

2008-10-19 @ 18:28:52
URL: http://erikasnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0