6 Oktober

Datumet då jag åker till USA är 6 Oktober vilket inte är så långt borta. Igår fick jag så att jag kunde börja fylla i lite visumpapper på datan, så att jag kan boka tid på amerikanska ambassaden i Stockholm. Vad jag inte heller visste om är att man redan nu kan börja förbereda sig inför året på internet på liknande sätt som orienteringskursen sedan kommer att vara. Det kan man göra när man loggat in på Au Pair in America, tänkte jag skulle ta en närmare titt på det sen för jag har ju tid idag. Jag är hemma från jobb för att jag är sjuk, kul, var tvungen att gå hem efter lunchen igår. Har feber eller kanske halsfluss, vet inte riktigt, hoppas det går över snart iaf. Ska också jobba på bloggdesignen idag.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Då åker du samma datum som mig och några andra tjejer! Åker du från Arlanda? :)

2008-09-03 @ 22:40:56
URL: http://sannasusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0