Crown...igen!

Crown?! Absolut, precis som resten av sommaren men med annat sällskap som jag inte har varit där med förr=) Kvällen igår började med förfest i Matildas syrras lägenhet, träffade Emelie, Matilda, Emilia och Klas där. Sen åkte vi till Crown och såg en massa andra från vår klass, parallellklass, teknikare helt enkelt! Riktigt kul! Jag tror jag har börjat vara på Crown för mycket, kände igen en massa folk som jag sett andra gånger när jag har varit där, som jag bara har sett, inte pratat med. Då börjar det bli illa...får se var det slutar ikväll då...I don't know.



Emelie och Matilda Jag och Emilia Emelie, Matilda och jag


Kommentarer
Postat av: emelie

kul med lite party:)har blivit lite party för min del också..



ja jag får nog säga det nästa gång dom ringer, annars så kommer dom ju ringa stup i kvarten ändå..heheh!



ja, jag började på en utbildning i Jönköping. flyttade dit och allt. men jag trivdes inte. och jag tror att jag hoppade på utbildningen bara för att jag kom in! inte bra..heheh! men det är ändå inget jag ångrar! hade väldigt roligt där ändå! bodde i egen lägenhet o sånt! underbart!

men nu är det ändå skönt o ta det lugnt! ta det som det kommer!

men det är segt att bo hemma nu, när jag bott själv innan. jag har fyra yngre syskon så det kan bli lite påfrestande ibland..menmen! jag får stå ut ett tag till iaf! måste ha pengar...! heheh



ha det gött! kramram

2008-09-14 @ 10:50:53
URL: http://ehmme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0