Duktig??

Idag har jag varit otroligt effektiv för att vara en arbetslös lat typ..jag har varit hos en fotograf och tagit visumfoto, betalade 195kr(!!) för ynka två foton, sen har jag skrivit och skickat iväg vykort på Malmö till barnen, en till dem var. Jag har också bokat rum tills när Tina och jag ska till Stockholm, det fanns bara ett hostel/hotell kvar i hela centrala Stockholm som hade rum kvar den 26September..kanske skulle öppna hotell i Stockholm, kan nog tjäna storkovan! Har också hållt på med ansökan till internationellt körkort, alla dessa papper...


Har förresten också fått reda på att en tjej som heter Emmelie och åker som au pair från Köpenhamn samtidigt som ska vara samma dag på ambassaden som jag, bara en timme innan så vi kommer ta samma tåg upp innan, kul att träffa någon innan vi åker!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0