I can teach you how to swim under water!

Ikväll så pratade jag med barnen i min värdfamilj, det var jättekul! Först så skulle ja prata med Lauren men deras mick fungerade inte till att börja med, ljudet var väldigt lågt, så sen när den fungerade så nästan skrek Lauren i den "Heeeeyyy Eeeeriiiika" Haha, hon var jättesöt men det var inte helt lätt att förstå vad hon sa, hon är ju ändå bara snart 4år så.

Efter det så pratade jag med Madi om lite allt möjligt och efter det pratade jag med Heli. Det kändes mycket lättare att prata nu, har övat upp mig lite genom att skriva mail på engelska och så=)

Till sist så fick jag prata med Alex också, han var jättepratig och berättade bl.a. att på Halloween ska han klä ut sig till en av bilarna i filmen Cars och han tyckte att jag kunde klä ut mig till en queen!! Han berättade också att han kunde simma under vatten och så undrade han om jag ville att han skulle lära mig det, det var nog det roligaste av allt!!! Jättesöt är han också när han pratar men lite samma som Lauren, lite svår att förstå..men han kunde uttala mitt namn iaf!=)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så bra. Precis, när man har bestämt sig om man vill åka sista måndane kan man ju teckna den då. Bra att vi tänker lika :)

2008-09-22 @ 21:21:13
URL: http://thesedreams.blogg.se/
Postat av: Emma

Sa sot!!! Skitgullga verkar de =)

2008-09-24 @ 14:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0