Julängel och St.Lucia

Idag fick jag ytterligare ett brev av Helena, hon berättade att Madi var jätteglad att jag skulle komma. Hon hade till och med letat upp böcker i skolans bibliotek om Sverige. I dem hade hon sett att vi firar Lucia och undrade om jag ville fira det med dem när jag kommer dit, jag tycker det är så gulligt att de bryr sig så mycket och vill lära sig om min kultur och Sverige. De kommer säkert också vilja fira midsommar, fast det gör inget=) Sedan hade Madi också sett att på julen så gör man julänglar i Sverige. Jag vet faktiskt inte riktigt vad hon menar för jag har aldrig gjort det, sökte också på google men hittade inget=(

Kommentarer
Postat av: Sanna

Okey men då ses vi hur som helst på orienteringen om inte redan på någon mellanlandning eller så.. Kommer bli grymt! :) Snart bara en månad kvar!

2008-09-04 @ 22:53:32
URL: http://sannasusa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kååååååååååååååååååååååååål, julänglar gör man i snön.

2008-09-05 @ 08:50:30
Postat av: Erika

Haha, eller inte...snöänglar gör man i snön och det är inte speciellt för sverige. har pratat med familjen och de säger att det är lite klippa och klistra som gäller!!

2008-09-05 @ 09:17:46
URL: http://erikasnilsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0