Kaoskaka

Jag är bäst när det gäller att laga mat och baka kakor...not! De som känner mig vet att jag är riktigt dålig på att laga mat, kakor brukar jag lyckas med men inte idag! Skulle göra kladdkaka till lördag för att hjälpa till inför avskedsmiddagen och det gick ju bra...om det med bra menas att man inte får loss den från formen ja! Hade glömt att lägga bakplåtspapper i formen...menmen det är sånt som händer..av någon anledning, alltid mig=) Men skar loss bitar som jag ska ha med till Stockholm istället, något gott ska man väl äta.

Var inne i Malmö och hämtade mitt "120 personbevis med alla relationer" för jag kunde ju inte vänta en dag till med posten..så klart är "gissa vad" i posten när jag kommer hem från stan. Min tur! Ikväll är det Stockholm som gäller=D



Kommentarer
Postat av: Emma86

...man ska ju inte ha bakplåtspapper i formen till en kladdkaka!! Du måste misslyckats totalt då vill säga...;)

2008-09-25 @ 13:05:14
URL: http://emmanilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0