Mail=)

Inatt så fick jag ett mejl av min värdmamma Heli, där stod det:

Lauren:  What's Erika's real name?  
Mommy:  Erika.  
L:  What's her real name?  
M:  Erika.  
L:  No, what's her real name?  
M:  Erika.  
L:  NO, WHAT'S HER REAL NAME?  
M:  Erika Nilsson.  
L:  Heh. Heh.  That's funny.  Just like the monkey in Pippi.  Erika Nilsson.  I like her name.

I ett annat mejl jag fick igår stod det:

We're getting very excited about your coming.  Alex and I were telling someone about you yesterday and I asked him if he remembered what country you are from. He screamed "Ikea".  Lauren can't wait until you're going to take her swimming. 

Jag tvivlar inte direkt på att jag kommer ha jättekul med barnen, de är så roliga;)

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Åhhh gud va söta de låter. Underbart ju. Och bra att ni har så härlig kontakt redan nu innan.

Är du deras första au pair?



Ja, jag planerar också att åka runt på bara några enstaka dagar. Dessutom tänkte jag besöka lite au pairer och verkligen få en guidning genom deras städer, så jag kanske kommer och hälsar på dig efter jul. Vem vet. Haha.

Stort lycka till nu.



Kram!

2008-10-02 @ 00:17:14
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0