Marble paintings

I fredags fick jag fler teckningar av barnen och mitt pass med visum blev hemskickat...fick också ett mejl av Pat, min LCC, hon tar hand om alla au pairer i mitt område. I mejlet så berättade hon om allt som kommer hända inom typ 2månader. Vi ska se Broadwaymusikalen Grease, äta middag och se en gospelföreställning på House of blues, tävla i vem som kan göra finast pumpa, Thanksgiving middag då man ska ha lagat en måltid som är typiskt för ens hemland, julfest med kakor från sitt hemland och om ett tag ska de åka till Disneyland i Florida men jag tror tyvärr det är för sent för mig att anmäla, men ska nog ändå ditt med min "svenska riktiga" familj sen så det gör inget!=) Ska bli så kul, snart bara en vecka kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0