Postcard

Fick ännu ett vykort av Madi idag, det är det andra som hon skickar. Hon har också sagt att hon ska skicka ett kort som hon har gjort själv. Det ville hon göra efter att hon hade sett det kortet som jag gjort till dem, som jag skickade med Pippiboken. Fick ett mejl av henne idag osså, där stod det att familjen hade varit och hyrt den riktiga Pippifilmen och de hade tyckt att den var jätterolig=) Madi funderade på ifall hon skulle klä ut sig till Pippi på Halloween. Alex hade också undrat om jag ville kittla han när jag kom dit, han gillar att bli kittlad, så himla söt!

Idag så köpte jag en kortlek till familjen, med en massa speciella bilder på Sverige och våra traditioner, de är ju så intresserade av Sverige. De hade tom sett ett reseprogram om Sverige=) Köpte också några vykort på Malmö, Turning Torso och bron som jag ska skicka.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Asså det är nog inte bättre så på torsdagar, tror det inte är något ställe öppet då för 18åringar. Men vi går alltid till samma ställe, vi känner hon som håller i torsdagar så det är därför :) Det är ju absolut fler som går ut på fredagar, det är ju mer "normalt". Men personligen gillar jag mer torsdagar, men det är kanske också pga omständigheterna och så :) På torsdagar så är det Solidaritet som gäller, och musiken där är house. De har alltid kända djs så om man gillar house så är det definitivt ett ställe som man kommer gilla. Om man föredrar mer sjungvänligt så gillar man nog bättre fredagar på någon annan klubb som spelar mer blandat. Som Huset tex. Men vad gillar du för musik? ju mer jag vet, desto bättre kan jag guida dig rätt ;)

2008-09-15 @ 23:10:14
URL: http://sannasusa.blogg.se/
Postat av: Sanna

Äsch, jag har aldrig åldern inne och det fungerar bara man känner någon! Men som sagt, satsa på fredagen istället. Tror det är bättre om man går ut första gången i sthlm faktiskt :)

Huset och vanilla är ställen som spelar lite blandad musik, precis som du vill ha det. Skillnaden är att till huset kommer verkligen ALL sorters folk. Vanilla är mer ett "wannabe stureplan"-ställe så du kan kanske då förstå vad det är för folk där..? :)

2008-09-16 @ 11:29:04
URL: http://sannasusa.blogg.se/
Postat av: Sanna

I know, det är läskigt lite tid kvar dock! Blir lite rädd för att blogga för varje dag blir det en dag närmre! Roligt men åh så läskigt! :)

2008-09-16 @ 14:32:51
URL: http://sannasusa.blogg.se/
Postat av: emelie

va härligt det låter!! så gulligt av dom att skicka en massa:)

2008-09-16 @ 18:17:33
URL: http://ehmme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0