Presenter

Nu har jag fixat barnens presenter också trots att jag går på pencillin och borde vara hemma. Det blev en svensk polismotorcykel till Alex eftersom han älskar allt med bilar, flygplan... Till Lauren blev det rosa nagellack, rosa börs, långt lila pärlhalsband och svartglittrig scarfs. Och till Madi så blev det två nagellack och jag ska också köpa en sydsimbadmössa till henne som jag vet att hon kommer bli överlycklig över. Hon älskar allt som har med simning att göra!

Till mig själv blev det också lite presenter, en svart tjocktröja, en jättefin scarfs och ett svart linne/klänning. Lite kul får man ju ha när man är hemma=)

Kommentarer
Postat av: emelie

blir nog väldans bra presenter:)

tack för blogg-tipsen!!

har haft fullt upp i veckan. massa jobb nu men snart ska jag ta kontakt med sts hade jag tänkt:)

2008-09-07 @ 23:32:08
URL: http://ehmme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0