Surprise!

Idag fick jag ett paket som familjen hade skickat, de förvånar mig hela tiden!! De mailar mig också varenda dag, ibland två gånger, så att jag får sitta ett bra tag varje dag bara för att försöka skriva svar till dem med något sådär bra engelska. Det är inte det lättaste för jag kan inte sååå många ord och det känns som att man upprepar sig hela tiden, men det funkar.

I vilket fall som helst så det som var i paketet var:
- 2 t-shirts, en där det står Wheaton som är staden där jag ska bo och en där det står Chicago, windy city.

 

- 3 vykort med bilder på Chicago

  

- 3 teckningar som Madi hade gjort (hon är bara 6år)

  Erika coaching Madi in butterfly, så sött!

- Ett kort

 


Jag med min nya tröja=)

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Åhh vad gulligt av dem, då tänker de verkligen på dig och är säkert förväntansfulla.



Hoppas allt kommer gå bra för dig och med familjen.

Ta hand om dig!

Kramar Louise

2008-09-10 @ 00:16:52
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: emelie

hihih, så grymt sött!

känns allt bra med familjen?? hoppas det!

idag ringde culturalcare igen fast jag har sagt till dom att jag vill vänta med att åka. hur tjatig får man bli? hahah!

ha det fint:)

2008-09-10 @ 22:40:34
URL: http://ehmme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0