Until we meet again...

Idag så fick jag köra min kära syster till Svågertorp så att hon kunde ta tåget in till Kastrup..det var sista gången jag såg henne innan jag åker. Men nu ska man inte hänga läpp för det, hon ska ju försöka hälsa på mig efter jul, det hade ju helt klart varit det bästa!! Men om hon inte kommer då så kommer hon till sommaren med mop*.

*mop= mamma och pappa, en förkortning som jag kom på då jag märkte att det tog för stor plats att skriva mamma och pappa i ett sms:)


En bild när jag töntar mig, som vanligt då!!
Bild från NYC 2006. Emma ser ju bra ut iaf=D

Kommentarer
Postat av: Emma

Naaw sa gullig du e :) Allt ar bra har. Las min blogg! pusssssss

2008-09-21 @ 18:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0