You've got mail

Igår hade jag fått hela tre mejl från familjen, kul att de verkar så bra på att hålla kontakten redan innan jag ens har bott hos dem. En av mejlen var från Madi, den äldsta. Där var en massa frågor, ni vet såna frågor som man ställde när man var liten och hade en brevkompis...favoritfärg, favoritsimsätt, favoritmat, favoritdjur under vatten, favoritsmak på glass. Ganska lätt sätt att lära känna varandra faktiskt. Så jag har suttit en lång tid nu bara för att försöka formulera mig bra och det blev helt ok. Igår satt jag också och fixade till kortet som jag ska skicka med Pippi Långstrump boken.

Kortets framsida och innersida:
Kortets framsida  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0