En god sak

Idag har varit rena rama välgörenhetsdagen för mig, först så gav jag en dollar till en hemlös i Chicago, sen gick vi till en stor välgörenhetsanordning av vår agentur. Vi skulle klippa i fleece för att göra filtar som sedan skulle ges till sjuka barn på sjukhusen här. När Alex var liten så var han jättesjuk och då fick han en sån fleecefilt, gjord av en au pair. De blev faktiskt jättefina=) För att vi gjorde det så fick vi en keps och en vattenflaska med texten Au Pair in America, som om man vill gå omkring med det och skylta att man är au pair, det räcker väl redan att man har en accent. Alla frågar ju redan var man är ifrån så...

Jag har också köpt biljetter till broadwaymusikalen Mary Poppins för Emma och mig när hon kommer hit till Chicago=) Ännu en musikal till min lista, kommer bli så tråkigt när jag kommer tillbaka till Sverige, inga musikaler som jag kan gå och se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0