Madi 7år

Idag fyllde Madi 7år och vi firade genom att gå till en restaurang som heter 2Too. Det är en väldigt speciell restaurang/diner med ett tåg som serverar maten. Såg jättekul ut när tåget kom tuffandes med maten på vagnarna, maten var kanske inte den absolut bästa men barnen älskade stället. De hade typ bara hamburgare och korv, så fick vi efterrätt efter det också. Jag hade ingen lektion idag så det var ju perfekt=) I present fick hon ett sätt av mig där man får  målarfärg, stenar och en liten guidebok om hur man kan måla de stenarna på olika sätt. Det verkar jättekul så jag ska hjälpa henne med det en dag. Hon blev jätteglad=)

Imorgon och på fredag ska det tydligen bli jättevarmt, typ 27-28grader=) Härligt, härligt!!

Kommentarer
Postat av: emma

mysigt, låter roligt med tåget. Har jag aldrig sett. Vi har fint väder här också men inte fullt så varmt. Ta på solkräm. puss

2009-04-23 @ 10:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0