Taxitaxi

När jag berättade om Washington DC glömde jag att berätta om vår speciella taxichaufför på vägen till flygplatsen. Vi skulle bli hämtade kl18.30 hos Ania. För det första så kom taxichauffören 20min försent och när han väl kommer så frågar han oss ifall det är ok ifall han kan få be i 2min innan vi åker. Så han tar ut sin lilla matta och lägger den på bilen och börjar be. Det var verkligen tur att vi hade räknat med mycket tid till att ta oss till flygplatsen. Tänk om vi bara hade haft en timme på oss och hade blivit försenade för att taxichauffören skulle be?? Iaf, här är några få bilder från Washington DC:


Innan vi åker Framför The Capital, men fotografen var kapade byggnaden:( Sabrina och jag på 2a dagen

Sabrina, jag och Ania

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0