En helg i Illinois

Så igår var jag och Beata i Chicago, vi gick väldigt långt för att se en staty av Michael Jordan utanför stadion där Bulls spelar. Efter det gick vi den långa vägen tillbaka till Chicago, på vägen såg vi Harpo Studios som är studion där de spelar in The Oprah Winfrey show.

Sen var tanken att vi skulle gå till Navy Pier men på vägen dit så blev vi så trötta att vi var tvungen att ta en paus och tänka om vårt val. Vi bestämde oss för att gå tillbaka till tågstationen istället och åka till mitt hus. Vi köpte köttfärs på vägen och sen lagade vi mat i vårt kök, pasta med köttfärssås...mmm. Första gången jag åt det sedan jag åkte hemifrån för 10månader sen, det smakade nästan exakt likadant som min mamma och pappas vilket betyder väldigt bra betyg! Sist av allt såg vi en film innan jag körde henne hem.

Idag var vi på.....Six Flags, wihoo! Det är så kul där. Eftersom det var helg hann vi inte med ens hälften så mycket som när jag var där med Emma men det var kul ändå. Vi tog det lite lugnt i vattenparken, sen åkte vi bara två berg och dalbanor efter det och drog hem. Nu är jag übertrött och ska sova, jag lovar, inte mer än 2min och jag sover....god natt (god morgon) !

 

På väg till Six Flags

Six Flags, more flags, more fun!

Så här trötta är vi efter helgen!



Kommentarer
Postat av: emma

Låter som full rulle i helgen. Kul att åka tillbaka till six flags.. riktigt roligt är det!

2009-08-10 @ 10:47:49
Postat av: Erika

Här är alltid full ruller känns det som:P

2009-08-10 @ 14:59:41
URL: http://erikasnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0