A touch of spring

Idag var det vår, nästan sommar. Vad sägs om 16 plusgrader (celcius såklart)?? Inte helt fel även om det var lite blåsigare än vanligt. Att ha på sig sommarskor och gå omkring i en tunn tröja var riktigt härligt efter en så lång tid med vinter och snö. Men tydligen ska detta inte vara länge, imorgon ska det var nollgradigt, det är iaf inte -15 så lite bättre=)

Pga vädret var jag inte och tränade idag, jag åkte till The Arboritum för att ta foton till min nästa fotograferingslektion där temat är landskap. Det finns det inte alltför mycket av här så då är det perfekt med en park. Jag fick ändå min lilla träning när jag och ungarna var ute och cyklade...eller...de cyklade och jag sprang bredvid Lauren för hon var rädd...i en halvtimme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0