Ants attack

Imorse när jag vaknade och gick lite sådär halvyr som man är på morgonen till köket så ser jag att jag står i mitten av typ ett hav av myror!! Hela köksgolvet var fullt av myror, visst jag har sett lite myror här och där här i huset men öhh..så många att det var äckligt ju! Så nu luktar hela huset myrspray efter Kevins sanering imorse när ingen egentligen hade tid med det.

Annars kan jag berätta att jag är frisk sedan i onsdags och mår mycket bättre=) För att kunna sova ordentligt på fredag och lördag morgonar så har jag köpt öronproppar, en fantastisk idé som jag fick för några veckor sen. Varje helg så väcker barnen en annars när de leker för de leker i rummet intill mitt och det kan låta väldigt mycket när de leker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0