Bättre och bättre dag för dag...

Idag blev en riktigt bra dag ändå=) Mitt på dagen var allt som vanligt och sen på eftermiddagen åkte vi till ymca vilket faktiskt var riktigt bra, de uppför sig alltid väldigt bra där. Lauren kunde nästan simma hundsim över hela poolen i lilla bassängen och Alex dök med huvudet först=) De kunde inget från början så när jag berättade det för Heli och Kevin blev de jätteglada. Efter Ymca så åkte vi ju till McDonald's, köpte mat och åt där, sen fick de springa omkring och leka lite. När vi kom hem så fick de en liten efterrätt, de kollade på Alvin and the chipmunks och sen kom deras föräldrar hem så jag behövde inte alls hjälpa dem att klä sig eller något, ganska skönt! Bättre dag än vad jag trodde och nu är det helg=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0