Happy birthday...

...to Ania!!! Idag var det Anias 20års dag och vi firade med singstar och margaritas hemma hos henne. Åkte hem ganska tidigt som ni ser eftersom imorgon ska jag till DT Chicago med den svenska au pairen som inte bor alltför långt härifrån.

Innan idag så jobbade jag, 8h, men sen fick jag också 90dollar för att jag hade jobbat extra den här veckan. Det kändes riktigt bra att få det så trött som jag var idag. Tävlingen var ändå rolig att vara på, Madi simmade jättebra, 5sek pers på 25yards fjäril, önskar att jag hade kunnat göra så mycket pers;) Eftersom det var alla hjärtans dag idag så fick jag två stora förpackningar med Lindts mörk choklad av värdfamiljen, jättesnällt=) Jag köpte tre små chokladboxar till barnen med Svampbob fyrkant på som de fick bara för att de var en lite speciell dag.

Så glad alla hjärtans dag i efterskott för er=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0