He's just not that into you

Idag har jag varit och shoppat med Beata, en polsk tjej från samma agentur som Josie, alltså inte samma som jag. Vi åkte till Yorktown och Oakbrook mall. Köpte en massa saker på rea, riktigt billigt och jag spenderade inte alls mycket pengar fastän att jag köpte mycket saker. Efter det gick vi på bio och sen till Rock bottom, ett restaurang/bar ställe som vi går till ibland bara för att prata och så.

Åh, vilken bra film. Tjejfilm, men rolig=) Det här är en film som jag kan se mig själv gå på bio och se en gång till, man satt med ett leende på läpparna under säkert de sista 45min av filmen.




Kommentarer
Postat av: emma

den har jag också funderat på att gå och se. Men just nu skulle jag nog bli utslängd pga mitt hostande. :(

2009-02-08 @ 11:58:37
Postat av: Mikaela

Haha ja, den var bra. Gigi var min favorit. Sa pinsam, men sa gullig liksom XD

Forresten, gav hela biosalongen ifran sig ett "aawww" i slutet av filmen nar du vet vad hande? (vill inte avsloja for mkt)

2009-02-08 @ 18:58:01
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0