Inte ensam...

Jag är inte den enda här i huset som är sjuk, Heli är också sjuk men det var nästan väntat efter hennes stora möte i Florida. Där träffades 1800 människor från olika ställen i USA så det var väldigt lätt för henne att bli smittad. Så imorgon ska Kevin ta ledigt från jobb och ta hand om barnen medan vi vilar. Han sa att han tror på att om man vilar så mycket som möjligt så går det snabbare att bli bättre vilket jag inte tycker låter helt fel för jag vill inte jobba när jag är sjuk.

Kommentarer
Postat av: emma

jättebra att de har en sådan inställning... verkar ju faktiskt riktigt vettigt för att vara amerikanare :P krya på dig

2009-02-17 @ 23:29:31
Postat av: Anonym

Krya på dig Erika!

så basciluskerna finns där borta också. grattis! hah, känns som alla är/ har varit mer eller mindra sjuka denna vintern. Men nu blickar vi mot vårvärme!

Kram från Grenoble och alperna!

2009-02-19 @ 18:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0