Jag är sur:(

Kollade precis inne på en av mina amerikanska konton, -93,50dollar. Förstod först inte alls hur det kunde hända. Tydligen var det så att jag hade gjort ett dumt litet misstag och råkat sätta över pengar från ett konto till ett annat två gånger vilket betydde att det blev minus på det ena. De visade inte tillräckligt snabbt att det flyttats över. Så sedan när jag använde kortet till det kontot drog de pengar.....och pengar....och pengar! Nu har jag precis flyttat över alla pengar innan 12slaget så att de inte skulle ta mer pengar och imorgon ska jag gå dit och försöka prata tillbaka mina andra pengar. Det var ju ändå mitt första misstag och det var ett ganska löjligt misstag, det var ju inte så att jag inte hade några pengar på någon av kontona alls. Ska ta bort en av kontona också, om det så lätt blir misstag vill jag inte ha två konton som gör det svårare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0