Oscarsgalan

Har suttit och tittat igenom hela Oscarsgalan för första gången...har aldrig haft tålamod för det förut men det var riktigt kul faktiskt. Det var bra att Heath Ledger fick pris för sin roll i The dark knight, tyckte han var riktigt bra där. Annars så är det kul att se alla kändisarna och deras klänningar m.m.

Jag har också börjat kolla igenom guideböckerna till Seattle, det är på torsdag jag åker, kan knappt fatta att det redan är dags...känns som att det var igår som jag bokade resan! =) Finns en massa att göra där och det ska bli så kul. Hoppas bara att det inte regnar för mycket;)

Kommentarer
Postat av: Lia

Känns som jag e den enda som missa oscarsgalan :(

2009-02-23 @ 05:26:02
URL: http://thelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0