Dålig amerikansk upplevelse

Idag var jag med om en väldigt vanlig amerikansk upplevelse, en trafikolycka men jag och alla i bilen mår bra. Jag körde och hade precis hämtat upp min värdmamma från tågstationen och tvillingarna var med oss. Vi kom fram till ett trafikljus där det var rött, jag stannade, var längst fram, 5-10sek senare så kom en bil körandes in i oss bakifrån. Bilen började rulla ganska sakta mot en som gick på övergångstället men jag hann stanna. Gissa om jag blev skakad av detta, ont i huvudet fick jag också.

Så när vi då pratade med den andra chauffören så var det inte så oväntat en 16årig kille, som tydligen inte var mogen nog för att köra. Jag är så glad(!) att min värdmamma var med oss. Hon fixade allt, ringde polisen, fixade med försäkringspapper. Bilen är inte alls mycket skadad så vi körde till polisstationen och fixade med alla papper där. Efter så mycket drama på en dag så köpte vi McDonald's till barnen och burritos till oss själva. Nu på kvällen så gick jag på bio med några au pairer, de körde för jag ville inte köra mer idag, konstigt nog;) Vi såg Yes man, vilken rolig film asså!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0