Grease

Idag var jag och såg musikalen Grease på teater, det var jättekul och nu villl jag bara gå på fler och fler musikaler hela tiden. Efter att ha gått dit gick vi äntligen och köpte den kända Chicago pizzan. Chicago är väldigt kända i USA för deras pizza och jag mina värdföräldrar blev så förvånade för någon vecka sen när de fick veta att jag inte hade smakat den än. Vi var bara 3 av 9 tjejer som ville äta där så de andra gick till tråkiga Starbucks, som om vi inte går dit var och varannan dag. Pizzan i Chicago är väldigt tjock, ca 5cm och den har en slags ostfyllning. Vi köpte den med spenat och ostfyllning som tydligen skulle vara den bästa. Riktigt god men inte bättre än den tunna goda pizzan vi har i Malmö=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0