Hershey's Chicago

Idag gick vi på sightseeing i Chicago, en massa saker som jag redan hade sett men den nya au pairen Merle hade inte sett de än. När vi var ute på Navy Pier så firade de kinesiskt nyår där så vi kollade lite på en föreställning med "kinesiska lejon". Jag köpte två stycken plåtskyltar på Navy Pier till mina väggar, en skylt där det står Route 66, den börjar ju i Chicago. Efter det gick vi till Hershey's som är en chokladaffär. Hershey är den mest kända chokladen i USA och kommer från Chicago. Där såg vi USA's största choklad=) Personligen tycker jag inte alls att Hershey's är gott men jag har ju också Marabou och Lindt att jämföra med;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0