USA vs. Skottland

En fråga som går runt i mitt huvud är hela tiden åka hem till Sverige i augusti och börja plugga eller stanna, res runt i usa en månad, åka hem och jobba, sen plugga. Det är jättesvårt!! Sen är också frågan, var ska jag plugga, för st var jag inne på Tyskland och nu funderar jag på Skottland. Sverige blir det iaf inte:P Jag tror nog att nästan alla au pairer kan förstå det. Efter att ha varit utomlands i ett år och upplevt något helt nytt vill man inte åka hem till det samma gamla vanliga i mer än två, tre månader. Nä, att plugga utomlands blir det, men sen är frågan bara var??=)

Chicago vs.

Kommentarer
Postat av: Erika

följ syrrans fotspår precis som förr och satsa på storbrittanien! :P

2009-01-04 @ 23:32:19
URL: http://erikasnilsson.blogg.se/
Postat av: Erika

Du ska inte fylla i mitt namn när du kommenterar Emma, knäppis!:P

2009-01-05 @ 05:48:47
URL: http://erikasnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0