Lullaby

Nu har barnen precis somnat, efter att jag har suttit bredvid och sjungit en speciell visa, hur man nu kan somna till ljudet av min sångröst förstår jag inte men visst, om det fungerar så varför inte;) Lauren har storgråtit lite då och då ikväll efter att hennes föräldrar gick ut för att äta middag. Jag var ju skyldig dem två lördagskvällar efter nyårsafton och nyårsdagen. Tyvärr var jag tvungen att ringa upp dem så att hon fick prata med dem, men det hjälpte inte så mycket. Jag fick henne iaf till att somna nu så det var ju bra iaf. Är faktiskt ganska nöjd över mig själv, ibland vid naptime kan det ta en timme innan hon somnar, nu tog det bara 10min efter att jag och Madi hade lugnat ner henne. =) Så nu återstår en tråkig kväll framför datan och tvn, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0