Mitt kalla vinterland=)

Var ute i The Arboritum idag och tog foton, det var så kallt! Tänkte först gå en lång runda och ta foton men efter 10min insåg jag att det var lönlöst då jag höll på att frysa tummarna av mig. Så jag "did the american way", satte mig i bilen och körde en av bilrundorna inne i parkområdet, stannade till då och då, klickade av några foton och körde vidare.

Nu på kvällen så hade jag min fotokurs på COD för första gången. Det var jättekul, särskilt också att när jag kom dit så märkte jag att Josie var i samma klass som jag. Jättekonstigt för jag var helt säker på att hon skulle gå mån/ons. Vi fick läxa till nästa vecka att ta med 10 bilder med foton på människor i vår omgivning så imorgon när jag och Josie går till the Y ska vi ta med våra kameror, gissa om folk kommer kolla konstigt på oss;)

  



Mitt vinterland<3

Kommentarer
Postat av: emma

kallt men jattefint!

2009-01-18 @ 14:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0