Revolutionary Road

Idag hade jag egentligen bara tänkt vara hemma men när Ania ringde och frågade om jag ville med på bio så kunde jag inte säga nej. Det är så mycket roligare att göra något än att stanna hemma. Vi gick och såg Revolutionary Road som var hmm.....lite deprimerande skulle jag väl säga men den var ganska bra ändå. Det är den filmen där Leonardo Dicaprio och Kate Winslet spelar mot varandra igen.

Hela dagen idag var barnen lediga från skolan eftersom det är Martin Luther King day och imorgon kommer Obama ta över som president så barnen är lediga då också. Men vi ska inte stanna hemma och se det på tv, vi ska till Museum of Industry and Science men det ska bli väldigt kul också. Det är en av de få stora sakerna här i Chicago som jag inte har sett än. Tycker det är kul att familjen tar med mig på något, det här är nog den första gången faktiskt=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0