Sova

Jepp, snart ska jag sova. Den här dagen har bara varit såå lååång!;) Först jobbade jag 10h, sen var jag tvungen att köra den äldsta till simträning och vänta en timme tills min skola börja så jag åkte till Wendy's och handlade en sallad för mitt presentkort. Usch, vilken sallad, inte alls god! McDonald's sallad är mycket godare, haha, något positivt om McDonald's! Wendy's är ungefär som McDonald's i övrigt men inte alls lika gott, men barnen älskar det iaf=) Efter det så åkte jag till min teckenspråkklass som varade i 3h, glad när jag fick åka hem, inte för att det var tråkigt eller nåt, bara för att jag var så trött! Så nu så, god natt och god morgon till alla var ni än är!=D

Kommentarer
Postat av: emma

gomorrn stumpelumpan. Nu bar det av till France for mig. woho!

2009-01-22 @ 09:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0